رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب ورزشگاه اتحاد به شدت از عملکرد داوری عصبانی بود

Real Madrid's manager Jose Mourinho
 

- ژوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار4شنبه شب تیمش مقابل منچسترسیتی که از دور پنجم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه اتحاد برگزار می شد و با تساوی 1-1 دو تیم به اتمام رسید به شدت از نحوه قضاوت روکی ، داور ایتالیایی مسابقه عصبانی بود ولی در کنفرانس خبری پایانی بازی سعی کرد تا مراعات کرده و هر جمله ای را به زبان نیاورد تا از محرومیت های احتمالی فیفا اجتناب کند.او با یادآوری این موضوع گفت:« من یک محرومیت معلق دارم که در صورت تکرار رفتارهایی مشخص آن محرومیت به اجرا درخواهد آمد.»

 

او در جریان کنفرانس خبری اش بعد از این بازی به مروری بر داربی اینتر و میلان که در آن بازی روکی به ضرر تیمش سوت زده بود پرداخت. دراینجا می توانید متن صحبت های آقای خاص به روایت سایت آ.اس را مطالعه کنید:

* مسابقه: درنیمه اول بازی ما فرصت این را داشتیم تا گل دوم را زده و بازی را0-2 کنیم و شاید در آن شرایط کار تمام می شد . ما همه چیز را کاملا تحت کنترل داشتیم و اگر نتوانستیم به پیروزی برسیم به خاطر این بود که ما در نیمه دوم بازی با یک ضربه پنالتی علیه تیممان و یک کارت قرمز روبرو شدیم. این شما هستید که باید قضاوت کنید که پنالتی بود یا نه. من روی نیمکت می نشینم. اگر کارت قرمز و پنالتی درست بود که خوب است و اگر نه هم که هیچی... (دقایقی بعد درکنفرانس خبری مورینیو ازیک خبرنگار پرسید:"پنالتی بود؟ در والدبباس جوابت را می دهم."

*بدترین خاطره: من در یک نیمه نهایی به خاطر توپی که وارد دروازه نشد شکست خوردم. در یک بازی دیگر هم په په قوزک پای آلوس را شکست..من در دو نیمه نهایی به خاطر پنالتی ها شکست خوردم.دربارسلونا تیمم یک ساعت 10 نفره بازی می کرد و اینجا فقط 20 دقیقه ده نفره بودیم. من لحظات خیلی بدتر از این را هم پشت سرگذاشته ام و این لحظات برایم قابل قبول بود.

*نحوه قضاوت روکی، داور ایتالیایی: من می دانم که شرایط در ایتالیا چطور است. من در یک داربی اینتر- میلان که روکی آن را سوت می زد حضور داشتم.در آن بازی تقریبا ما تمام طول بازی را ده نفره دنبال کردیم و در بخشی از بازی هم 9 نفره بودیم. به علاوه در آن بازی داور علیه ما یک پنالتی که اصلا پنالتی هم نبود سوت زد. این مسائل گذشته؛ برگونتزی، یکی از خط نگه دارها که در ده متری صحنه بود هم در یک برخورد گفت که واقعا پنالتی بوده ولی من آرامشم را حفظ می کنم. چون یک محرومیت معلق از سوی فیفا دارم و از این هدیه تشکر می کنم که باعث شد تا صدمین حضورم برروی  نیمکت مربیگری در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا اینگونه سپری شود

* نتیجه نهایی:  با تساوی 1-1 و با ده بازیکن، ماچاره دیگری جز دفاع کردن نداشتیم. سیتی تیم فوق العاده ای دارد و از بازیکنان تهاجم زیادی بهره می برد و وقتی مقابل این تیم عقب بیفتی و بازیکن میانی ای مثل اسین را روی نیمکت نداشته باشی، نمی توانی کار دیگری انجام دهی. تیم ما به شدت تلاش کرد و با محدودیت های منطقی ای که داشت یک بازی خوب را ارائه داد. ما با یک امتیاز هم صعودمان به دور بعد قطعی می شد و زمان ریسک کردن نبود. ما می خواستیم درحالی به بازی دور ششم گام بگذاریم که صعودمان قطعی شده باشد.

*رونالدو:  برای صحبت کردن در مورد جزئیات شما هستید.من ترجیح می دهد که کار تیمم خودم را آنالیز کنم و این را به بررسی علمکرد های فردی بازیکنان ترجیح می دهم. سیتی واکنش خوبی داشت. عجیب است که این تیم با این بازیکنان در گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار برود.

* سیلوا: سیلوا بازیکن بزرگی است ولی آنالیز بازی او خیلی آسان است. بازیکنان بزرگ نمی توانند بد بازی کنند

*احتمال برکناری مانچینی: مهم این است که باشگاه ها تا آخرین لحظه به حمایت از مربی هایشان بپردازند. من از عملکرد مانچینی راضی هستم. اگر این اتفاق در مادرید رخ داده بود، رسانه ها به او اجازه نمی دادند تا به شهر برگردد. تصورش را بکنید که اگر این ما بودیم که از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بودیم؛ تصور کنید که چه چیزهایی درانتظار من بود

*حضور بنیتس روی نیمکت چلسی:  من هیچ وقت یک همکار از سمتش برکنار می شود، خوشحال نمی شوم. ما همه با هم همکار هستیم. به تیم های قبلی ام احساس خاصی دارم و دوست ندارم که ببازند. مربیان تیم های قبلی ام را هم دوست دارم و الان هم به بنتیس احساس خوبی دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:49 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید